QUESTION HOUR

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Plaats je op een werkdag voor 17:00 een bestelling? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Wij streven ernaar het artikel de volgende werkdag te leveren.

Als je een bestelling na 17:00 plaatst, wordt het artikel de volgende werkdag verzonden.

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met het traceernummer waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op: houd er rekening mee dat tijdens feestdagen en onze sales de levertijden kunnen verschillen.

Wat zijn de verzendkosten?

Op dit moment verzend Purple-Daisy alleen binnen Nederland. De verzendkosten bedrag EUR. 4.95. Indien de bestelling boven de EUR 60 is, zijn de verzendkosten gratis.

Bestel bevestiging

Je krijgt van ons een e-mail ter bevestiging indien je je bestelling hebt afgerond. Daarnaast kun je jouw bestelling bekijken op je accountpagina. Staat hier geen bestelling en heb je geen e-mail ter bevestiging ontvangen, dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice.

Wat kan ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Neem direct op met de klantenservice. Zij zullen je informeren over het retourbeleid en je het juiste artikel toesturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Na het plaatsen van een bestelling, kun je deze NIET wijzigen of annuleren. Verkeerd bestelde producten kun je uiteraard wel retourneren. Let op: indien je een verkeerd adres hebt ingevuld, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen ervoor zorgen dat je adres kan worden aangepast als je bestelling nog niet is verzonden. Is je pakket wel al verzonden, neem dan contact op met de vervoerder (UPC). Normaliter kun je de adreswijziging dan aan de vervoerder doorgeven.

Wat als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Staat er bij de traceercode dat het pakket is afgeleverd, maar heb je niets ontvangen? Check dan even of het niet bij de buren is bezorgd. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij zullen ervoor zorg dragen dat er een onderzoek wordt gestart bij de vervoerende partij en zullen een gepaste oplossing voor jou aanbieden.

Hoe kan het dat een artikel plotseling is uitverkocht als ik op de betaalpagina kom?

Het kan helaas voorkomen dat een andere klant een betaling net sneller heeft vericht, terwijl jullie beide het laatste artikel wilden kopen. Je kunt je e-mail adres invullen en zult een mail krijgen indien het product weer op voorraad is. Dat is echter geen garantie dat elk product altijd weer op voorraad komen. Sommige producten zullen helaas definitief zijn uitverkocht. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.

Na het voltooien van mijn bestelling heb ik een email ontvangen dat het product niet meer voorradig is. Hoe kan dat?

Helaas is tijdens het inpakken geconstateerd dat één of meerdere van je bestelde producten niet meer voorradig zijn. De verwerking is dan abusievelijk te laat geschied. Wij zorgen er in dit geval uiteraard voor dat het door jou betaalde bedrag omtrent deze aankoop zo snel mogelijk wordt teruggestort op je rekening. Mocht dit bedrag na vijf dagen nog niet zijn teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht over mijn aankoop. Wat kan ik doen?

Ben je niet tevreden over het door jou bestelde artikel,  heb je andere klachten of vragen? Dan kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan je graag te woord en helpen je om tot de beste oplossing te komen. Indien het om een besteld artikel gaat, dan ontvangen wij graag het ordernummer, je naam en emailadres. Wij zullen dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee dagen, reageren.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
  1. Stuur ons een mailtje voor de aanvraag van het retourformulier. Omwille van het milieu sturen wij deze namelijk niet standaard mee per bestelling. 
  2. Je ontvangt van ons een retoursticker. Plak deze op de doos. 
  3. Let op: per bestelling kun je maximaal één keer retourneren op kosten van Purple-Daisy. Mocht je twee of meer keren willen retourneren binnen één bestelling dan zijn de retourkosten voor jouzelf. 
  4. Mocht je het de tweede keer (en/of vaker) zelf retourneren, dan adviseert Purple-Daisy het pakket altijd te versturen met track & trace. Zo kun je te allen tijde zien waar het pakketje zich bevindt. 
  5. Vraag altijd om een verzendbewijs.
Worden de retourkosten vergoed door Purple-Daisy?

Ja, de retourkosten worden vergoed door Purple-Daisy, mits het om de eerste retournering binnen een bestelling gaat. Mocht je twee of meer keren willen retourneren binnen één bestelling dan zijn de retourkosten voor jouzelf.

Binnen welke termijn mag ik mijn bestelling retourneren

Het product mag binnen 14 dagen na aankoop aan Purple-Daisy geretourneerd worden. 

Let op: undies, panties & stockings kunnen omwille van de hygiëne niet geretourneerd worden. 

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • De geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten;
  • De geretourneerde artikelen mogen niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn;
  • De originele verpakking en eventuele accessoires moeten tevens getourneerd worden;

Let op: undies, panties & stockings kunnen omwille van de hygiëne niet geretourneerd worden. 

Indien geretourneerde artikelen niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden, dan wel gedragen zijn dan wel de indruk wekken gedragen te zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Purple-Daisy behoudt zich derhalve het recht voor om de geretourneerde artikelen te weigeren.

Het retourformulier

Omwille van het milieu bevatten de bestellingen van Purple-Daisy niet standaard een retourformulier. Derhalve verzoeken wij je, indien je een artikel wilt retourneren, contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen je voorzien van een retourformulier inclusief retourlabel.

Let op: het retourlabel wordt slechts door Purple-Daisy voorzien indien het om één eerste retour binnen een bestelling gaat. Namelijk, indien je binnen één bestelling twee keer (of meerdere keren) iets retourneert zijn de kosten voor jouzelf. 

Naar welk adres kan ik mijn pakket retourneren?

PURPLE-DAISY LINGERIE

Aalsmeerderweg 98c

1432CT

Aalsmeer, Nederland

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Nadat ons magazijn jouw retour heeft ontvangen, duurt het tot 14 werkdagen voordat het bedrag op jouw rekening staat.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Het bedrag dat wij terugstorten wordt altijd naar het betaalmiddel overgemaakt waarmee je de bestelling hebt gedaan.

Ruilen

Als vanzelfsprekend is het niet mogelijk een artikel online te ruilen. Het is slechts mogelijk het artikel te retourneren en een ander artikel te bestellen.

Hoe kan ik betalen?

De aangeboden metaalmethodes op dit moment zijn:

IDEAL

VISA

MASTERCARD

PAYPAL

KLARNA

Voor de verwerking van de betaling maken wij gebruik van Mollie payment services. Mollie  is een van de vooraanstaande Payment Service Providers en behandelt je privé-gegevens op een veilige en directe wijze. Nadat je op de knop “Verder” hebt geklikt, word je automatisch naar de Mollie-pagina doorgestuurd waar je kunt betalen via de door jouw gekozen betaalmethode.

Ik weet niet zeker welke maat ik heb. Wat nu?

Je kunt kijken bij ons maatadvies. Hier geven we tips over het vinden van de juiste maat en pasvorm. Kom je er niet uit? Je kunt dan uiteraard contact opnemen met de klantenservice en zij zullen jou voorzien van gepast advies. 

Heb je andere vragen?

Neem contact met ons op voor meer informatie. 

Get in touch